شنیدی میگن ؛ مگه 4 ماهه به دنیا اومدی ؟
اسماعیل هوشیار اسماعیل هوشیار

پیروزی چهارماهه !

 
 

 
بأي ذنب للدخول في القوائم؟ كما هي....به کدامین گناه وارد لیست شد ؟ همینطوری.....
بأي ذنب الخروج من القائمة ؟ تماما كما هو...به کدامین گناه از لیست خارج میشوی ؟ بازم همینطوری....
ولكن ماذا أفعل وبأي ذنب لفرض تضحك ؟..... إذا كان الأمر كذلك لا أعتقد أن قرع!
آخه واسه چی و به کدامین گناه داری زورکی میخندی ؟...اگه همین کارم نکنیم که دق میکنیم !
 
 
مریم رجوی با تأکید بر اینکه دم زدن از مخالفت با دیکتاتوری مذهبی و تروریستی حاکم بر ایران و پروژه تسلیحات اتمی آن در حالیکه اپوزیسیون مشروع و قدرتمند آن با لیست تروریستی به بند کشیده شده است هیچ تاثیر و ارزشی ندارد. وی ابراز امیدواری کرد که خانم هیلاری کلینتون ، وزیر خارجه آمریکا، با سرعت عمل و با اجرای فوری این حکم ، به یک سیاست اشتباه و مخرب و به یک بیعدالتی فاحش در تاریخ ایالات متحده آمریکا پایان دهد.....
 
حرفی زده که هم درست است وهم ماست خودش را هم تبلیغ میکند. ربط این دو با هم برای هرکسی مفهوم نباشد برای عده ای قطعا مفهوم است ؛ با دلایل بند تنبانی . دلیل بند تنبانی قدمتی قدیمی دارد . درزمان عهد بوق ؛ طرف میخواست تنباکو بخره ؛ فروشنده به ازای هربسته تنباکو دو بسته کش تنبان هم زورکی به مشتری میفروخت . درجواب مشتریان هم توضیح میداد که چون تنباکوها تند است و موقع کشیدن سرفه میکنید و هنگام سرفه بند تنبان پاره میکنید پس کش تنبان را پیشاپیش از خودم بخرید والا خیلی خرید.....
 
اینکه مخالفتهای تخمی و بی معنی با حکومت اسلامی از طرف غرب ؛ هیچ ارزشی ندارد...کاملا درست است ولی باقی داستان" حقانییت "  حرف مفت است . البته جنگ و دعوا از ابتدا واقعی بود و هست اما عدالتی وجود ندارد که سیاست با او بجنگد . این دعواها به مردم ایران و منافع مردم ربطی ندارد .  داستان لیست غربی و بازی رهبری مجاهدین را طنزش میشود کرد ؛ اگر بفهمی پیروزی عدالت برسیاست یعنی چه ؟ درهمین دستگاه و ادبیات مجاهدین " پیروزی عدالت بر سیاست "انبوهی خنده نهفته است . فقط باید کشف شود !
 
سابقه امر : دولت ایالات متحده برای پشتیبانی از پروژه اصلاحات خاتمی و حفظ حکومت اسلامی  ؛ مجاهدین مسلح آن روزگار را درلیست خودش چپاند . این لیست روزانه و ماهانه و سالانه و درآغازهرقرنی و حتی ساعتی به روز است . همیشه هم سوژه های یافت میکنند تا لیست موضوعییت داشته باشد . این لیست کمک کننده پروژه های وال استریت و بقیه داستان است .  یعنی ظاهرش فقط یک لیست است ولی باطنا کلی نون توشه . اهمییت بودن یا نبودن درلیست بستگی به سوژه دارد . خیلی های درعین بودن درلیست تروریستی غرب ، ولی کعبه شان همان کاخ سفید و فاکس نیوز است . خیلی ها درلیست نیستند و بود و نبودشان درزمین سیاست جدی و تعیین کننده نیست .
 
حدود مدتی پیش خانم کلینتون گفته بود که اگررهبری مجاهدین دکان اشرف را بدون صدا تخته کنند درلیست تجدید نظرمیشود . سخنگوی کاخ سفید هم گفته ؛ که تا 2 ماه دیگه پروژه بستن اشرف باید تموم بشه . در یک جلسه دادگاه که ماه گذشته برگزار شد وکیل وزارت خارجه آمریکا خبرداد که این تصمیم تنها پس از تخلیه کامل اردوگاه اشرف -اقامتگاه سی ساله مجاهدین خلق در عراق- ممکن خواهد بود. حالا هم دادگاه 4 ماه وقت داده ؛ تا وزارت خارجه درلیست تجدید نظرکند . مارک تونر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم گفته این وزارت خانه قصد دارد با نظر دادگاه همکاری کند.


خروج مجاهدین از لیست یعنی دادن فرصتی به رهبری مجاهدین . رهبری مجاهدین این فرصت را غنیمت بشمارد و خلاصه استحاله باب طبع وال استریت شود...که یحتمل همین میشود . فشار به پائین طی سالیان و چانه زنی از بالا برای امتیازات سیاسی ؛ فقط زندان را برای اسیران اشرف و لیبرتی گارانتی کرد . والا درچارچوب علم سیاست و تشخیص فرصتها ؛ مسعود رجوی را دست کم نگیرید .
 
داستان انواع ناراحتی و خوشحالی رهبری.....دیروز مریم ناراحت بود....امروزمسعود خوشحال است....فردا زندانیان ازهمه جا بی خبرلیبرتی و اشرف ؛ شاید صدای این ساز را بشنوند . خروج مجاهدین از لیست غرب درسرنوشت هرکسی تاثیری بگذارد ؛ و فرصت بازی مطلوب غرب به رهبری مجاهدین را هم بدهد.....ولی درسرنوشت زندانیان اشرف و لیبرتی تاثیری نمیگذارد . اگرچه به مدت یک دهه و بعد از سقوط صدام ؛ همین انسانهای اسیردرعراق قراربود خرج استحاله حکومت اسلامی شوند ولی بعدا مشخص شد که رهبرعقیدتی بیشتر محتاج استحاله است. 
 
خروج مجاهدین از لیست و بقیه داستان ؛ بر انواع مارمولکهای سیاسی و عقیدتی....کاخ سفید و رهبرعقیدتی و ولایت فقیه حتما خیلی مبارک است .
 
واما ازعلی مومنی بشنوید که اسلامش خیلی چیزاست. اون محمد قرمساق یکی بود وکتاب جادوگران قرآن هم یکی ست. اسلام خوب و بد همانقدر تفاوت و اعتباردارد که تاپاله خوب و بد...شما وسط دعوا نرخ تعیین نکنید . شاهین نجفی حتی اگربسیجی هم بوده ؛ ولی ازپتانسیل تغییراستفاده کرده است . یعنی ازهرآنچه پیامبرو رهبرعقیده و انواع امام ره.......است متکاملتر و انسانتر است. چنین دفاعیاتی لاجرم دفاع کننده ازدین را کنارمحصولات اسلام ناب محمدی ؛ خمینی ؛ لاجوردی و شریعتمداری و مرتضوی و سعید امامی ونقی و بقیه امامان جنایتکار میگذارد !
 
علی مومنی :
بنده آقای شاهین نجفی را نمی شناسم هر چند شنیده ام که گویا ایشان قبلا بسیجی بوده اند. به اینهم کاری ندارم چرا که انسانها تغییر پذیرند. اما سخن من با چنین هموطنانی این است که آیا راه و مسیر بهتری برای رسیدن به مقصود که همانا سرنگونی تمام عیار رژیم حاضر می باشد وجود ندارد ؟ آیا شیوه مناسبتری برای بیان مخالفت خود با آنچه که به نام اسلام در کشورمان جریان دارد نمی شناسیم؟. منظورم این است که همانگونه که مسیحیت با جنایات کلیسا و سکانداران رسمی مسیحیت محو و نابود نشد اسلام هم بعنوان یک آئین که باورمندانی برای خود دارد با جنایات رژیم حاضر محو و نابود نخواهد شد. بخصوص آنکه این واقعیت را از نظر دور نداریم که بزرگترین جریانی که علیه این رژیم به مبارزه ای تمام عیار و جانانه پرداخته و بهای آن را به تمام و کمال پرداخت نموده است با اتکا و باور بر همین دین و آئین علیه خمینی و سلف او و عمله و اکره استبداد مذهبی قیام نموده است.
 
آقای مومنی ....به قول ادیبی ؛ حتی اگر میلیاردها نفر به پدیده ای احمقانه و ارتجاعی و مخرب ایمان داشته باشند باز هم آن پدیده احمقانه و مخرب است . همفکری و احترام به عقاید و آرای عمومی یعنی سوارشدن برجهل عوام...یعنی ترویج جهل و خرافات....یعنی تائید و شرکت درجنایت و سنگسار و قصاص و عقد یا تجاوز به دختربچه 9 ساله...قتل عام زندانیان سیاسی درسال 1367....تجاوزبه دختران باکره قبل از اعدام طبق سفارش الله ؛ تا که به بهشت نروند!! کجای این قوانین قرآن وسنت رسول قرمساق قابل احترام است ؟
 
 آقا جان بی خیال؛بلد نیستی دفاع کنی ؛ مجبورنیستی وارد این موضوعات شوید ! چون ماها اسلام دموکراتیکش را هم لمس وحس و تجربه  کردیم.ازرهبرعقیدتی حتما سوال کنید که پروژه رفع ابهام در زندان شهراشرف و قتل و شکنجه ناراضیان تشکیلاتی درسال 1373 و درقرارگاه اشرف برای "شکوفایی انقلاب مریم پاک رهائی" با چه آیاتی از قرآن توسط رهبرعقیدتی توجیه میشد ؟ این همان آیه ای است که درزندان رژیم حاکم ؛بازجو اول وضو میگرفت و بعد همین آیه را بلند درگوش ما عربده میزد و بعد شلاق وکابل میزد و به قول خودش تعزیرمیکرد برای رضایت الله ....!
 
(قُلْ إِنَّ صَلاتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ)

بگو که نماز من و کشتن من و زندگی من و مرگ من و تجاوزمن ....فقط به خاطر رضایت خداست !
 
 
 
15.خرداد.1391

June 4th, 2012


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی